Dagens styrkepass

Idag körde jag mitt styrkepass igen. Denna gång vis av erfarnehet från förra gången när jag fick pga yrsle lägga mig och vila. Så idag körde jag med en vila mellan övningarna. Vissa var frivilliga och andra (bajsblöja) blev en längre och då påtvingad, lillgrabben kan ju inte sitta med bajs i blöjan.
.
Nu väntar en stund med lite åtehämtning, proteinpulver och russin. Protein för musklerna och russin för snabba kolhydrater som behövs vid återhämtning.
.
Men dagen är lite seg, så nu gäller mitt motto verkligen.
.
Om jag bara kämpar...
... så klarar jag allt jag tar mig för.
(bilden hämtad och lånad från http://gabbies.myshowroom.se/yrsel/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0