Föll plakat

vid maten idag gick det inte alls så bra som jag hade önskat.  Till middag åt jag quornbullar med vit fiberpasta och ärtor. Men när jag väl hade ätit klart, infann sig det där suget.. som skriker i kroppen och "måste ha" sätter in. och fann.....
quornbullar och vit fiberpasta med tomatpure och gröna ärtor.


... Jag fann saltiner med delikatessost.
.
så jag mumsade och åt och detta var vad som efter ett tag var kvar.
Jag smällde i mig ett halvt paket saltiner, (inte bra för mycket salt binder vätska i kroppen) och nästan 150gram ost..
.
Men gott var det och i magen ligger det.  Nu är det bara till att njuta av den lilla frossan. Samt att förlåta sig själv och se till att resten av dagen blir bra. Mer än så går det inte att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0