Fredag!! = Väg och mätdags

Jo, vanligtvis brukar jag vilja lägga upp mina siffror ganska snabbt. Men idag känner jag att det inte var några trevliga siffror men här kommer de.
.
Var: idag (förra veckan) diff
midja: 92 (92)
höft: 103 (104) -1
överarm: 28 (30) -2
lår: 51 (49) +2
knä: 38 (39) +1
kg: 81,2 (81,9) -0,7
.
om jag jämför med förra veckans siffror är det faktiskt inte så illa. Men med tanke på att jag var nere på 80,7 känns det lite synd att jag nu har lagt på mig. Men det är en vecka med godis och onyttigheter och vad gör en veckas snedsteg när året har 52 veckor. En vecka lite knepig och 51 bra veckor. Bra mettematik iaf.
.
Men imorgon är det jul så jag kommer att på annandagen återuppta rätt kost.
Men nu kommer jag att njuta av mat och godis.
Det är vid några ytterst få tillfällen som iaf jag vill vara lätt på foten och det tillfället är när det är dags att vägas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0