Fredag!! = Väg och mätdags

Fredag är den optimala dagen att väga och mät sig, just för om man har ätit lite onyttigt binder det vätska  i kroppen och vid flera sammanhängande dagar av rätt kost och motion, så kommer kroppen åter i balans och onädig vätska har lämnat kroppen.
.
.
Ja, ja här är nu mina siffror
.
Var: idag (förra veckan) diff
Midja: 91 (92) - 1cm
Höft:105 (104) + 1cm
Överarm: 30 (30) - 0cm
lår:52 (49) + 3cm
Knä:39 (40) - 1cm
bystmått: 101 (101) - 0cm
Kg: 81,7 (83,4) - 1,7kg
.
Att kg är så stor kan bero på att jag förra veckan hade min mens, =binder vätska.
.
Jag är nöjd. Även ifall det mesta av kg är vätska stärker det mitt ego att siffrorna blir lägre och lägre. Måtten som jag mäter kan bero på hur hårt jag drar åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0