Fredags siffror

Då har det gått ännu en vecka och det var dags att ta fram måttband och ställa sig på vågen i morse.
här är mina reslutat för denna vecka.
.
Var: idag (förraveckan) diff
midja 91 (91) -0
höft: 103 (105) -2
arm: 31 (30) +1
lår: 51 (52) -1
knä 38 (39) -1
kg 81.0 (81.7) -0.7
.
Det är alltid trevligt att se minustecken, även de siffror där diffen är 0 så sätter jag ett minus framför. Det är det som handlar om attityd och intsällning, känns helt klart bättre att se ett minus än ett plus även ifall det är lika korrekt med båda.
.
Jag gör mitt yttersta att se det som är bra och att plocka fram det i varje händelse som sker. Även ifall jag fick ett brev denna vecka från rikspolisstyrelsen. En fortkörningsbot på 1500kr. Som hittat, körde 76 km i timmen på en 70 väg.
(bilden hämtad och lånad från http://www.bruksarns.se/viktsidan/matt.htm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0