Mål

En vecka innan jag började min PT online period med olga fick jag fylla i ”mål med PT Online” så här svarade jag.

  • Mitt mål är att jag vill nå min målvikt på 65 kg det är i dagsläget -27 kg. (Kg har ändrats nu ligger det på 16kg)  Men jag vill även ha en mera muskler sådana där muskler som ser långa och sega ut. Jag är kvinna och vill se kvinnlig ut. Så en målbild med att jag ska kunna ha storlek 38 och att det ser snyggt ut är ett mål som jag skulle vara mycket nöjd med.
.
  • Vidare vill jag ha en smidigare kropp, anser att pusten och stönet jag nu har när jag böjer mig ner inte är så smickrande.  SEGER
.
  • Sedan genom att ha en bättre kosthållning än i dagsläget, hoppas jag att jag kommer att må bättre dvs. av med huvudvärken som är ett resultat av sockerberg och dal banan. SEGER
.
  • Så kort och gott minska i vikt och må bättre.

.
Jag kan säga att av fyra punkter har jag redan uppnått två. För den fjärde punkten är ju diffus och svår att greppa. För visst kan jag säga att även den är delvis uppnådd.
(bilden lånad från http://besynnerligt.wordpress.com/2010/11/25/mal/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0