Matdagbok

För ett tag sedan skrev jag så här. "Märker att jag har fuskat mycket i matväg på senaste tiden, hur ska jag ändra på detta..... jag återkommer när och om jag kommer på något."
.
Tänkte att en lösning kan vara att föra en slags matdagbok. Har tänkt på det ett tag men tack vare samtalet med min kära mor beslutade jag mig för att ge det en chans.
.
Min matdagbok

tänkte testa och se om jag kan trivas med denna, då dagen ska ha mellan 5-6 måltider per dag och jag kan fylla i olika färger om jag har hållt mig till "rätt" kost eller "fel".
.
Har iaf skrivit ut januari månad så jag ska göra ett försök och se om det är ett sätt som jag gillar att jobba på och med.  Kalendern är funnen på http://www.blankettbanken.se/index.html,
.
jag kommer att återkomma med en uppföljning om hur jag tycker att det var/är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0