Träning för dagen är avklarad

Efter min underbara grötfrukost med hemmatillverkad äpplemos så körde jag igång med mitt styrkepass,
Pulsen steg, svetten började bryta fram, stönande och stonkandet gjorde sig påminnd. Och så kom räddningen, en son som var gnällig och skrikig och så fort han kom upp i famnen tystnade han. En sak som är given för mig är att mitt barn går före träning, så istället för att köra tre varv blev det 2,5.
.
Som återhämtning tog jag mig min vanliga kost. P-pulver och ett paket russin.  Jo, jag fick allt dela med mig av några russin.
.
Sedan stod han med förtjusning och såg hur vattnet rinner i badkaret när jag duschar, och så leker han tittut med hjälp av duschdraperiet och mig.
.
Återhämtningsmåltiden, Proteinpulver och ett paket russin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0