upp ur träsket.

efter fem dagar med lite för mkt slarv, så infinner sig den här knepiga känslan av att det är lika bra jag ger upp. Ingen ide att försöka stå emot frosseriet.
Vet att det är fel, och att det är bara till att kämpa vidare. Jag har ju faktiskt gått ner 12,3 kg. Vilket innebär att det funkar.
Så nu är det bara till att köra upp ur diket och tyck-synd om mig träsket och vandra vidare.
efter fem dagar med lite för mkt slarv, så infinner sig den här knepiga känslan av att det är lika bra jag ger upp. Ingen ide att försöka stå emot frosseriet.
.
Vet att det är fel, och att det är bara till att kämpa vidare. Jag har ju faktiskt gått ner 12,3 kg. Vilket innebär att det funkar.
.
Så nu är det bara till att köra upp ur diket och tyck-synd om mig träsket och vandra vidare.
Mitt inre träsk, som jag nu har klivit ur och går vidare
.
(Bilden funnen och lånad från http://sv.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%A4sk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0