uppföljning av träningsvecka 48

Planen för vecka 48 är följande...
Sitter just nu och planerar in veckans träning. Som det ser ut nu har jag för ambition att träna följande. Det borde jag klara av.
Mån: plankan + vila
Tis: plankan + styrka armar, bål
ons: plankan + vila
tor: plankan + styrka rumpan, ben
fre: planka + styrka armar, bål
lör: planka + PW
sön: planka + styrka rumpan, ben
Om jag bara kämpar...
... så klarar jag allt jag tar mig för!
.
Utfallet:
Just det fick ju nytt träningspass så jag följde inte alls denna.. jag gjorde en ny och utfallet blev följande.
Jo, jag har gjort plankor dagligen.
.
Men det blev så här.
mån:  PW 40min
tis: cirkelträning
ons: vila
tor: vila
fre: cirkel
lör: vila
sön: intervall
.
jo och så daglien plankan, och promenader i varierad längd från en timme upp till två och en halv, och tack för att du orkade läsa ända hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0