Min personliga tränare.

Vill slå ett slag för min PT, som enligt mig jobbar på ett sätt som passar mig utmärkt.
Denna kvinna heter Olga Rönnberg, här finner ni hennes hemsida. 
.
http://www.mammafitness.se/se

Det som jag gillar med hennes upplägg är just att det träningspass jag får av henne är anpassat efter mina förutsättningar. Jag som småbarns förälder kan ju tex inte med enkelhet gå till ett gym utan jag får ett träningsprogram som är avsett för hemmabruk. 
.
Sedan att hon till Januari 2012 är en av tränarna i biggest looser gör ju bara saken ännu roligare. Jag har fått tag i en mycket kompetent tränare. Och lita på mig jag har provat en del och blivit lika besviken var gång. Man får ett standard program som de kör med alla.
.
jag kan varmt rekomendera att anlita henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0