Morgonens powerwalk med en extra krydda.

Då jag vaknade i morse och kände mig pigg och utvilad beslutade jag mig för att starta dagen med en power walk, sagt och gjort. Steg upp och var ute genom dörren på några minuter. Så kl 5,06 stegade jag iväg med hunden och resten av familjen fortfarande sovandes.
En skön promenad som varade i 40min.
Det som senare hände under promenaden var att bland all trafik, villor, hyreshus så reagerar jycken på något. Ja ja tänker jag det är säkert en hare för det finns det gott om här omkring. Döm till min stora förvånging när jag ser en räv som sitter och tittar på oss. Jag hinner se att han/hon ser så där yvig ut innan räven raskar vidare, dock inte över isen för det är fortfarande plusgrader ute.
P:S räven på bilden har inget med ovanstående text att göra.
(källa:http://lenahaga.blogg.se/2011/may/raven-raskar-over.html)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0