Mitt i natten aktivitet

Hade gott och lagt mig igår kväll.
Låg och vände och vred på mig. Hörde barnet sussa så gott och försökte ta efter. Men... lönlöst det gick bara inte. Det var bara till att kliva upp. Ta på mig träningskläder och på med ett avsnitt av Extreme makeover weightloss, program där extremt överviktiga får hjälp att gå ner. Ett mycket inspirerande program. 
 
I alla fall, till ett avsnitt av programmet där en kvinna på 216kg kämpade mot impulen att äta och latmasken. Så ställde jag mig på CT körde 30min sedan lite styrka, sedan 10min och mer styrka. 
 
Det var skönt och efter en dusch, proteinpulver var det bara till att lägga sig igen. Denna gång somnade jag utan att vrida och vända på mig. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0