Så äntligen..

..äntligen efter att ha väntat lääänge och så efter detta resa iväg i några dagar. Idag fick, nej rättare sagt idag tog jag mig tid till att plocka ihop mina hantlar.

De anländer i ett fint brunt paket. 
 
När jag så öppnar kartonen och börjar att plocka upp innehåller så....
 
 
 
För att till slut sitta med en massa delar och känna sig som att jag just har varit på IKEA och inhandlat en möbel. Nu ska jag bara fatta hur allt ska sitta ihop....
Få se här nu...
 
 
Och efter lite pillande och skruvande. Jo det medföljer en manual. så äntligen var de ihop satta.
 
 
Men då var det ett visst barn som ville pilla på kameran så kortet blev lite snett. Men efter lite övertalning om att jag själv skulle hålla i kameran.
 
 
Så äntligen fick jag ett kort på den ena. Nu var det bara hälften kvar...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Woho :D

2012-08-06 @ 16:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0