uppföljning

Den sista december för snart ett år sedan skrev jag följande 
Raden under har jag skrivit hur det föll sig.
 
 
 
mål och visioner för 2012. Samt en uppföljning om hur det blev.
1.
- nå min målvikt på 65 kg. ( det är 1,3kg per månad)
- Nepp den lyckades jag inte med, Jag kom ner på 77 sedan vände det och har nu gått upp till ca 81-82kg
 
2
- Bli starkare och få en snyggare kropp i form av mera muskler.
- nja, mer fett och en Kolhydrat svullen mage. Så viss fick jag mer form men inte på det viset jag hade hoppats på.
 
3.
- Skapa goda vanor som jag ska kunna leva med resten av mitt liv.
-Nja, det är svårt. Jag orkar inte alltid att hålla en hög nivå med matlagning, disk, och plock.

4.
- slippa smärta, har nu ganska ofta ont i ryggen. Detta ska ske genom att bli starkare och lättare vilket då ger mindre belastning på ryggen.
Det finns säkert några fler som jag i dagsläget inte kommer på, men detta är en start.
-Detta har återkommit, och är i dagläget fortfarande aktuellt.
 
 
Då ska jag se vad jag har för mål för 2013 och hur jag ska kunna  förverkliga dem. inlägg kommer innan året är slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0