Belöning

Jag lovade mig själv för ett tag sedan att när jag såg två sjuor på vågen (före kommat) då skulle jag få hämta upp två kassar med kläder från källaren.
.
Jag har idag hämtat upp kassarna..... Lycka.
Det var som julafton och få öppna dessa kassar.
.
Då det var länge sedan, jag la ner dessa kläder. och vemodigt bar ner dem i källaren. Men idag var det som julafton och gå igenom vad som fanns i dem. När jag så hittade mina jeans och fattade mod till mig och provade dem. Lyckan var total jag kom i dem, kunde sitta ner och andas samtidigt. Jag har tom tagit en promenad när hund skulle rastas och det känndes toppen bra. De är helt i rätt storlek.
.
Nu har jag en halv sopsäck kvar i källaren. Den ska jag hämta när jag når 71,x kg. Det är ju bara sex kg dit.
Även ifall jag kände att 71 lät som en låg siffra, men det är inte omöjligt... snart står jag där med en ny känsla av julafton. Ska även tillägga att den säcken var det minst sex år sedan jag plockade ihop. Ska bli spännande att se om jag ens vill ha något av de kläder som finns i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0