Hög igenkänningsfaktor

I den gågna veckan var det ett avsnitt där bland annat Marko var med, han hade ett beteende som jag känner så väl igen. Så fort det blev lite jobbigt så satte han sig, eller på annat vis "latade sig". Tänk det är precis så jag gör, när jag känner att jag får upp tulsen lite eller att det börjar bränna lite i musklerna så hittar jag på lite ursäker genom att dricka vatten, och givetvis måste hämta nytt.. eller hittar på ursäkter som att det är rörigt omkring mig och att jag kan snubbla på dem så jag behöver städa upp lite....
.
.
Det är en insikt som jag har Marko Leino från Biggest Loser 2012 att tacka för, imorgon när jag kör ska jag ha mitt mantra när det börjar bli lite jobbigt....
.
.
OM JAG BARA KÄMPAR, SÅ KLARAR JAG ALLT JAG TAR MIG FÖR.
.
.
Marko Leino med i Biggest losser 2012.
Hög igenkänningsfaktor i hans beteende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0