På förfrågan

På förfrågan från "skånekullan" svarar jag lite om hur jag upplever Olga Rönnber och hennes upplägg.
.
Jag är nöjd, hennes upplägg på träning är helt otroliga. De har en stor variation, och jag känner väldigt sällan att jag tröttnar på upplägget.
.
När jag var PT online kund så kom jag in när hon svarade dagligen på mail, undantag helg och storhelger. Nu läser jag att hon svarar varannan dag, vilket jag ser som att jag fick en fördel som fick daglig respons, det var lättare att korrigera det som var fel när feedbacken kom snabbt.
.
Vidare var jag med under tiden då jag sände in mail till henne, och kan jämföra med nu när hon har en sajt som man registrerar. Det är en viss fördel med sajten för det är lättare att se kost i relation till träningen. Det som man får ha med i beräkningen är att vid frågor till Olga får man korta och konsisa svar, kanske inte så utförligt som man vill ha många gånger men tillräckligt.
.
Vidare försöker jag träna varannan dag, utöver dessa träningspass tar jag mellan två till tre promenader per dag, (hundägare) Så någon helt fri dag från träning eller promenader finns inte i mitt liv, om de sker är jag sjuk och säng/soff liggandes.
.
"skånekullan" hoppas du har fått svar på det du undrade över. Om inte eller om det kom följdfrågor är det bara till att ställa dem, jag gör mitt bästa med att svara.
.
Jo, att anlita Olga som min PT är en av de bättre beslut jag har tagit i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0