Ringar på vattnet.

Det är lustigt detta med att påbörja en förvandling, för antingen så motarbetar ens omgivning en eller så blir det som jag känner i mitt fall. min omgivning inspireras. Det glädjer mig och gör att jag lättare fortsätter min resa. För jag sa att jag ska blogga året ut och det är nu "bara" 11 månader kvar. och redan har en av mina trogna läsare Sandra köpt sig ett gymkort och kommit igång med sin träning... HEJA HEJA.
.
Vidare har även min mor som alltid är öppen och lyhörd för nya idér hängt på, även hon har gjort några små med oerhört bestående förändringar och de har redan gjort resultat.
.
Jag är oerhört stolt över er. Om ni är fler därute som jag inte vet om, snälla låt mig veta.
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag är stolt över dig..det har bara gått 4,5 månad, FANTASTISKT.

2012-02-07 @ 10:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0