Se fram emot

Siffrorna jag fick se i fredags när jag ställde mig på vågen, är hittills sedan jag antlitade Olga de lägsta jag sett, vågen visade på 78,5. :)
.
Efter en promenad med min kära mor, så lovade jag mig själv att när jag ser två sjuor följt av en okänd siffra efter kommatecknet då ska jag få gå ner i källaren och plocka upp, två kassar med kläder, och det ska bli en fröjd att gå igenom dessa nygamla kläder, jag har ingen aning om vad som ligger i dem (jo,jag kommer ihåg en tunika, för den fick jag mycket beröm för när jag kunde använda den). Annars är det helt okända plagg, som helt har fallit i glömska.

Kommentarer
Postat av: skånekullan

Tack för bra svar på min förra kommentar och GRATTIS till stor framgång på vågen, Jag hoppas jag ska få se en 7a först på fredag när jag har min vägdag men då måste det vara 1,0 kg ner på en vecka och det tror jag nog inte. Än så länge försöker jag själv med inspiraton från div bloggar bla annat din. Det går på rätt håll även om det går långsamt. Kankse anlitar jag Olga, det får tiden utvisa.



Hoppas du hittar några gamla favoriter i dina gömmor i källaren.

2012-02-20 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0