Ursäkt

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat så flitigt den senaste tiden, det beror helt enkelt på att jag helt har spårat ur vad det gäller kost och motion ett tag. Jag finner konstiga ursäkter för att få ta mig en smörgås och jag står och tittar länge och väl på godiset i affären och för denna inre dialog om att jag skulle unna mig det... men skäms på mig är det något jag verkligen behöver unna mig så är det en kropp som mår bra och sunda vanor. Ska informer er om att jag valde att gå vidare, utan godis.
.
Jag har faktiskt den gånga veckan tränat två gånger, och tagit ett okänt antal promenader, för inte ens det har jag orkat att skriva upp. Men från och med igår så kör jag lite mer fokuserat och strukturerat, för om jag inte passar mig kommer allt jag hittills jag har gjort att vara ogjort.
.
imorgon ska jag köra ett styrkepass till, känner av rumpan från gårdagens pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0