Jag har gjort slut...

... jag kände att det var dags för mig att stå på mina egna ben. Att vara beroende av någon annan kändes lite fel så jag har nu sagt att det är dags för mig att klara mig själv.
.
Jag är inte längre PT online Kund hos Olga Rönnberg, utan i fortsättningen ska jag köpa hennes träningupplägg och så hoppas jag att ni mina läsare ger mig den morot som jag behöver och den piska jag förtjänar.
.
Det var detta som jag hade beslutat mig för när jag anlitade Olga i mitten av sep förra året. Så jag var ganska mentalt förberedd på denna separation.
.
Nu gäller det verkligen att kämpa vidare.
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska piska, motivera, tjata och debattera.Jag lovar :)

2012-01-18 @ 21:05:17
Postat av: Sandra

Jag ska piska, motivera, tjata och debattera. Jag lovar :)

2012-01-18 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0