Knipövningar

Hej alla glada. För ett tag sedan berättade jag om mina svårigheter med att hålla tätt vid intervall tränning.  Se nedan vad jag skrev. Jag kan nu till min glädeje informera om att jag har fått knipövningar av Olga Rönnberg, så nu finns det inga ursäkter här ska knipas.  Då jag för att hitta rätt musker ska ligga ner tänkte jag köra dem när jag går och lägger mig. Skulle helst föredra på morgonen men då jag har en 1år och tre månaders barn, vet jag att ligga och dra mig på morgonen inte alltid är möjligt.
Bilden funnen på 1177.se
Så nu ska jag bli som Susanne Lanefelt och knipa

Så här skrev jag 7 dec -2011

jaha, i gott sällskap

Jag kan nu ställa mig till 67% av sveriges alla kvinnor. Jag har fått vad som kallas för ansträngningsinkontinens, I förra veckan när jag tog mig egenom intervaller så kunde jag inte hålla tätt. Men det påstås att hjälp går att få. Jag har ringt till sjukhuset och fick en rådgivning, jag ska nu få en kallelse till rådgivning om och hur stort problemet är.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0