Lyckan är total

Jag har nått ett delmål som jag satte upp när jag började denna resa. Det delmålet var att komma i  mina byxor i storlek 40. Senast jag använde dessa par byxor tror jag var -06 eller -07.
.
Nu kommer jag i dem, kunde tom sitta ner och andas samtidigt. Så nu ska jag köpa mig ett par till då dessa är väldigt slitna.
.
Det är en stor lycka att komma i kläder som sedan många år har varit för små, det är en morot till att fortsätta denna vikt(iga)resa.
Jag kommer i mina byxor i storlek 40, STOR SEGER TILL MIG

Kommentarer
Postat av: Sandra

Woho! :D

2012-01-05 @ 10:12:57
Postat av: mamma

GRATTIS!!!!! vilken lycka. Nu blir det fort iväg till "klädbutiken"..kram

2012-01-05 @ 10:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0