Mål och delmål

Jag har länge funderat på vad mina delmål är. Det finns så många som vet om att efter fem kg ska de köpa något de länge har längtat efter och så vidare.
.
Idag kom jag till insikt att mina delmål är varje kg som jag går ner. Min belöning är just att jag orkar mer och känner mig smidigare. Det är en belöning som räcker för mig.
.
Vidare att jag har två kassar med kläder i källaren som väntar på att få komma upp och användas igen är min största morot, följt av att se hur dessa kläder så småning om blir för stora och att då kunna köpa en helt ny uppsättning. WOW vilken känsla.
.
Idag fick jag mig en glad överaskning när jag ställde mig på vågen,
Jag har länge sett en nia efter sjuan. Men imorse fick jag äntligen se denna åtta som jag har väntat....
.
Nya efterlängtade siffror

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så grym! Pga dig har jag idag pallrat mig till gymmet, tagit ett yogapass (lagom lugnt i början...) och köpt mig ett gymkort. Du är awesome!

2012-01-31 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0