Mått före och nu

Jag och min älskade mor satt och pratade om hur kroppen förändras och vad som har hänt med min kropp sedan jag startade med PT för 3,5 månad sedan. och givetvis åkte pärmen med alla siffror och måttband fram. Bara för att kunna se före och efter mått.
.
De kände så otroliga så kort blev tagna.
Olika vinklar på före och efter
Så där jag håller ut måttbandet var mitt knämått för 3,5 månad sedan.

Det är skillnad på 11cm och för att få något grepp om det så syns det på bilden var och hur stora mina knämått var när jag började med Olga Rönnberg.

Kommentarer
Postat av: Beatatjata

Fantastiskt bra Camilla!! Mitt knämått har typ inte ändrat sig alls... Snart, kanske?! Kram!

2012-01-04 @ 19:19:44
URL: http://blogg.mama.nu/postbabyshapeup/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0