Överaskning

Det blev en stor överaskning när jag för några minuter sedan ställde mig på vågen..
80,1
.
dagen siffra visar på +0,2kg från förra veckan

Det främsta över att jag var överaskad och en positiv sådan är att den gågna veckan har jag ätit riktigt illa. Det har varit mycket smörgåsar. Men nu är det dags för nya tag.
.
För nyckeln till framgång och att lyckas med ett projekt som viktminskning är Planering, planering och åter planering.
.
Hoppas att även du som läser detta blev överaskad och det positivt av vågen och måttbandet i morse.
.
Jo måttbandet visde som vanligt minder förändringar.
.
Men många bäckar små blir till en stor å.
.
midja -0
höft -0
överarm -2
lår -2
knä -0
byst +1
kg +0,2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0