Segt

HMM
.
En ny dag träning står på schemat och trots att jag har ett nytt pass så är det ett motstånd till att träna. Vet inte om det är ovanan och attt jag inte vet hur jag kommer att orka. Eller att jag tror att jag inte kommer att orka något av mitt pass, så därför drar jag mig för att börja. För om jag inte har testat så finns ju fortfarande möjligheten att jag klarar det galant, och den tanken är givetvis mer trevlig än om jag faller pladask.
.
Men det är ju Olga Rönnberg som har satt ihop mitt pass, så jag tror att det är så pass tufft att jag fortfarande klarar av det men att jag inte helt blir slutkörd och aldrig mer vill träna igen.
.
Det finns bara ett sätt att få och ta reda på det.
.
GÅ och träna med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0