Jag har anmält mig till Fitnessfighten

Så har jag ännu en gång bestämt mig. Nu får det räcka, sifrorna på vågen visar bara mer och mer och nu har jag lessnat. 
 
Samt att det är en sak som inträffar för mig varje gång det närmar sig hösten. Jag får en slags nystart. Denna gång har jag fått nys om fitnessfighten och jag har i början av veckan betalat in för en månad, så under augusti månad kommer jag att fightas med ett flertal andra i denna kamp. För en bättre hälsa och välmående.  Hoppas nu bara jag snabbt greppar om deras sanning och har lätt att aplicera den i mitt liv och leverne. 
 
http://worldofshape.com/
 
är adressen till deras officiella hemsida om du blir nyfiken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0