Mental blockering

Jag har kommit till en punkt där jag nu har nått en mental blockering. Jag har länge trott att jag vill gå ner i vikt, men omedvetet ville jag ner till mina två sjuor och så var jag nöjd.  Tror att det kan bland annat vara för att hela min garderob är anpassat efter denna vikt och storlek, om när jag nu går ner så kommer mycket att bli för stort.
.
Tog ett beslut med mig själv för några nätter sedan (mycket av mina insiket kommer när det är natt och jag sover eller ligger halvsovandes) beslutet bestod i att jag kommer att klara av sommaren, de kläderna kommer nog att sitta ok. Och till hösten om allt är för stort då ska jag få köpa mig fem olika uppsättningar så har jag att altinera emellan.
.
Sådär då har det omedvetna blivit medvetet så nu är jag redo för att se 76,någonting.
.
Jag har haft en mental blockering en omedveten önskan om att inte väga minder än mina 77kg. Den önskan hoppas jag nu ha kännt på, och kan nu släppa den och gå vidare i min resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0