Träning / magsjuka

Efter att ha haft halont sedan när det just återhämtat sig la jag mig i feber, diarre och spydde. Idag kände jag mig något så när i form för att damma av det första passet jag fick av Olga. Det är ett väldigt basalt pass och kändes som det passade mig just nu. Kroppen är lite tagen av sjukdom och mentalt tror jag att minsta ansträngning så kommer jag att bli stört sjuk igen.
.
Så ett pass som jag upplever som "väcka - kroppen - till -liv" har jag nu avverkat, jo minus de övningar som krävdes hantlar då dessa ligger i det rum som sonen sov i just för tillfället. Och då sonen började dagen med att spy ner hela köksbordet antar jag att han behöver sova och vila. Hoppas nu innerligt att han slipper min magsjuka.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig till plutten!

2012-03-24 @ 16:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0