Uppförsbacke ska bli en utförsbacke, tjoho.....

Ni som har varit med ett tag och läst min blogg, har förmodligen märkt av att jag just nu kämpar i en uppförsbacke, jag vet inte hur många gånger jag har kännt och resonerat...
.
"jag orkar inte" och tagit mig de där smörgåsarna istället för att laga mat. Eller smällt i mig kakorna som finns fanns i frysen. ( jo hälften är fortfarande kvar)
.
Men idag efter samtal med min älskade mor så sa hon det som jag så länge vet om.. framtidsvisioner. Att kämpa för att jag kommer att må bättre framöver och att se att kläderna kommer att sitta snyggare till sommaren.
.
Så dessa två plagg är de som är mest avslöjande i min garderob och som jag verkligen längtar efter att kunna använda, varje gång jag är på väg att ta mig min macka eller en kaka eller annat som inte är lämpligt för mig och min kropp då ska jag visualisera dessa plagg....
.
Önska mig lycka till..
.
Jag hoppas verkligen att detta fungerar, för jag har absolut ingen motivation eller orka att fortsätta. Vill bara skita i allt och strunta i Långsamma/ snabba kolhydrater, protein och rätt/fel fetter....
.
Men vet att jag gör mig själv en stor björntjänst om jag ger upp.  Nu hoppas jag att dessa kläder kommer att sitta riktigt snyggt på mig innan sommaren är här...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra visionsbild!!! I uppförsbacken..stanna och vänd 180 grader. plötsligt blev det en nerförsbacke. Önskar dig LYCKA TILL.. kram

2012-04-01 @ 09:18:20
Postat av: Anonym

2012-04-01 @ 21:29:04
Postat av: Sandra

Lycka till vännen!!

2012-04-02 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0