Min nya jacka

Jag har länge längtat efter en ny jacka. Ni vet en sådan där jacka som är smidig att kasta på sig när det blåser är lite ruggit men ändå inte kallt.
.
Var på en outlet butik och hittade till min glädje denna...
Nu finns inga ursäkter för att bege mig ut när det är ruggit väder. I och för sig brukar jag inte hitta på ursäkter innan heller men nu behöver jag inte vända upp och ner på hela hushållet för att hitta en lämplig jacka.
.
Tack älskade sambo för att du köpte denna till mig.
.
.
.
Kan uppdatera er om att jag nu har provat jackan, vädret var blåsit kallt och stundtals regn eller hagel. Jackan höll mig varm och behaglig. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Kajsa Anka

Låter jättebra! Vad är det för märke? Letar efter jacka.

2012-05-05 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0