På förfrågan ang jackan

Jag fick en förfrågan om min nya jacka jag skrev om.
.
Då jag absolut inte vet något om märken kan jag bara informera om att det ytters diskret står DURALITE WP, vet inte om det är ett märke eller en funktion.
.
Känner mig helt blåst, vet till exempel  ännu inte om  gore tex är ett märke eller ett matrelal eller en funktion. Bara att sambon vill ha denna/detta.
.
Så ni inser hur lite jag kan om märken och funktioner.
.
Hoppas detta gjorde dig något klokare.
.
Vidare kan jag informera om att min jacka är en herrmodel, detta för att damjackorna har en förmåga att sluta mitt på rumpan vara trång över mage och byst men konstigt nog vara lång på ärmarna. Jag måtte vara felkonstruerad.  ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa Anka

Duralite WP är True Norths material om jag inte är helt fel ute. Sånt material som är vind-och vattentätt men andas. Vete fåglarna hur det går till men är mycket bekvämt =)

2012-05-06 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0