Ska avslöja en stor händelse i mitt liv.

Ni som känner mig och följer mig på denna resa via bloggen, ni kommer att få er livs största överaskning. Hoppas ni håller er i och sitter stadigt. Jag kommer att släppa en bomb i nyhetsflödet. Är du beredd??
.
Jag har för första gången på säkert femton långa år ätit fisk. Jag tvingade mig att med öppet sinne smaka på tonfisken som jag skulle servera till barnet.
.
Döm till min förvåning när jag inser att det var helt ok. Inte så jag längtar och kommer att kasta i mig flera burkar men helt klart kommer jag äta det igen. Detta nya inslag i min kosthållning kommer helt klart att underlätta för mig i mitt liv och kosthållning.
.
Detta trodde ni aldrig. Eller?
.
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det trodde jag faktiskt aldrig skulle inträffa, men vad härligt att du har hittat nått som funkar :D

2012-05-22 @ 12:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0