Tack ICA

Jag vill sända ett stort tack till ICA för att ni just denna vecka har äpplen för 9,90kr kg. Jag köpte ca sju kg och nu står äpplena och kokar. Det blir gott mos till gröten.
.
Här följer det som är gott. Samt är ett bra reslultat av äpplekoket.
Nio burkar med äpplemos. Det vill säga cirka sju liter äpplemos. Jag gillar detta skarpt.
.
.
MEN
.
.

Här kommer det som är tråkigt med att fixa och dona i köket. Att plocka iordning disken.
.
Tog sin tid då barnet inte riktigt ville jobba åt det hållet som jag ville. Tror jag torkade av köksborde fem gånger. Antingen var det smörgåsen och smöret, så var det keso (som jag försökte äta) eller så var det äpplemos. Men nu är det snyggt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0