Utmaning blev sorgearbete

Jag gav mig själv en utmaning för några dagar sedan om att vara fri från smörgås, jag kan bara konstatera att det har skitit sig totalt.
.
Det gick bra i några dagar till det att det inträffade en del i mitt privatliv. Avliva den trogna fyrbenta vännen, jycken. För att alls orka med så åt jag några smörgåsar. Jag har till och med tagit några ostbågar och hallonsoda.
.
Det är fortfarande jobbigt,men det kommer att gå över. Det är som med allt sorgarbete, jobbigast i början och sedan ebbar det sakterliga ut. Vi kommer att hitta nya rutiner.

Kommentarer
Postat av: Kajsa Anka

Åh vännen, så sorgligt... Vet precis hur det känns, varit i ditt läge några gånger. Kram från en annan matte.

2012-06-01 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0