matplanering

Oavsett vilken sanning du än har. Gi, LCHF, Viktväktaren räkna Kcal så är en grundregel att planering är A och O. Så idag har jag satt ihop en plan för matschema för vecka 45.

Jag vet med mig att den kommer att revideras under resans gång. men nu finns det en plan och den är även bra att se så att inte samma maträtt av vana och slentrian hela tiden återkommer.
 
Här följer min plan.,
Då jag skrev den i ett excel ark blev den lite konstig när jag klistrade in den. men den ger en grov fingervisning.
 
      V. 45    
  frukost mm lunch mm middag
Måndag gröt p-pulver matlåda cocosmuffins omelett
           
Tisdag gröt kesella med bär matlåda cocosmuffins Tacowrap
           
onsdag gröt kesella med bär matlåda risifrutti tacos med low carb tortilla
           
torsdag gröt ostkaka matlåda cocosmuffins quornfile med grönsaker
           
fredag gröt - matlåda stekta äpplen Kantarellpaj
        m. keso  
lördag gröt - chvrefyllrotfrutsrulle  stekta äpplen ratatouille
        m. keso  
söndag gröt - Vegetarisk stroganoff jordgubbsdröm tacowrap
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0