kostregistrering

Har idag registrerat min kost hos http://www.shapeupclub.com/  det är en sajt som har en väldigt smidigt upplägg. Kan varm rekomenderas. Fick tipset av min nya PT
 
I alla fall efter att ha användt denna en dag. Kan jag konstatera att jag behöver äta mer. Ops äta mer... trodde inte det var möjligt.
 
För jag kom upp idag till
Kcal 1371
protein: 123g
Kolhydrater: 151g
Fett: 30g
 
Så domen löd. Ät mer. Ligg på ca 1600kcal de dagar jag inte tränar.
Men minska på kolhydraterna och öka proteinintaget. 
 
Jag som redan äter otroligt många ägg per dag kommer nu att konsumera ännu flera. Kanske ska försöka förhandla hos den lokala uppfödaren på ägg om jag kan få mängdrabatt. 
Ni som känner mig och träffar mig dagligen, nu behöver jag er hjälp. Den dagen jag har en gulaktigt ton eller fjädrar börjar växa ut ur mig. Gör mig observant på denna förvandling. 
 
Ni ser vilken varierad kost man kan ha om det bara finns ägg i närheten. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag lovar att säga till om jag ser nått mysko.

Svar: Skönt att höra
Camilla

2012-10-30 @ 10:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0