Några framtidsdrömmar

Jo jag försöker även ha en målbild, så nu sitter jag och drömmer mig bort i snygga kläder. 
 
bland annat nedan.
 
ABRIG LA SOLISTA - Vinterkappor - Blåtten kappa
 
LARA - Kofta - flerfärgad en kofta
 
CHAQ WORLD - Blazer - Beige en blazer. Det var denna som fick mig att öppna ögonen för detta märke.
 
ABRIG DREAMS - Ullkappor - Svart en till kappa
 
Ett litet axplock av de nya kläder som jag skulle vilja äga och ha till min otroligt snygga vältränade kropp. 
 
 
Samtliga plagg är hittade på 
http://www.zalando.se

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka snygga kläder..och jag som hade tänkt att följa mannens råd i reklamen..att inte besöka deras sida...nu kan jag nog inte hålla mig

2012-10-14 @ 10:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0